dijous, 10 de gener del 2013

Nadal a Barcelona



 En les meves vacances de Nadal, hem vaig despertar cada dia a les 12:00 i me'n vaig a dormir a les 02:00 de la matinada, als tres dies després de sortir de l'institut vam anar a Montserrat amb la meva familia i un amic, vam agafar el telefèric després vam agafar el tren per anar fins dalt del tot de la muntanya , després van anar a menjar a un bar peruano. Un dia vam anar a la casa de la meva amiga i em vaig quedar a dormir fins el dia següent, els meus pares també es van quedar a dormir.Vam sortir amb las mevas amigues ,tambe vaig sortir amb els meus pares, al Nadal ho vaig passar amb la meva familia, amb el meu pare, la meva mare i la meva germana . Per Any Nou vam menjar a la meva casa el raïm, després vam anar a la casa de la meva tieta, vam estar un moment en la seva casa i després jo i la meva germana vam sortir a casa del meu amic, que va fer una festa per any nou i vam anar tots els meus amics. Després a las 6:00 de la matinada vam anar a recollir al meu pare a la casa de la meva tieta.

Rossy Pamela


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada