dijous, 10 de gener del 2013

Les meves vacances de Nadal

-->
Les meves vacances de Nadal
Leslie Flores


Les vacances han sigut molt avorrides,per que la meva mare treballa molt.
He sortit amb els meus amics cada dia i m' ho he passat bé. També vaig estar amb els meus
germans jugant a la 'play',i vaig anar al teatre del meu germà petit que va cantar a l'escola va ser molt bonic,li va agradar a la meva mare molt.
També vaig sortir de compres amb les meves amigues i vam anar al cine. També he anat amb la meva mare de compres per fer regals a la meva família. I vam fer un sopar familiar entre tots m'ha agradat que estigues tota la família.
El dia de la cavalcada vam anar al castell, per recollir caramels i m' ho vaig passar molt bé. M'han agradat els regals de Nadal, jo crec que no m' ho mereixo,en aquest any faré tot el possible per aprovar el curs i donar-li una alegria a la meva mare pels regals que em va donar, i que també se senti orgullosa de mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada