dijous, 10 de gener del 2013

Nadal

-->
Nadal i any nou
Gabriella de Souza


Nadal només no és tan sols l'època de rebre regals i menjar fins que la panxa estigui plena, és temps de felicitat, i estar junts amb la família...Bé això crec jo.
Aquest Nadal pràcticament he fet el que he dit a dalt, he menjat tant... que només pensar en qualsevol menjar ja en fa mal l'estomac. I es clar, sense oblidar els regals!!
Estic una mica trista perquè no hem arribat a fer fotos, però no passa res, sempre recordaré aquests moments al meu cor.
Però deixem una mica de dramatisme, perquè en això sóc molt bona, i parlem de l'any nou.
Encara no puc creure la pel·lícula que he vist aquest dia, fou terrible!! és diu “El hombre de los puños de hierro” la pel·lícula fou tant, però tan terrible que no tinc ganes d'explicar-la.
Però abans de veure la sorprenent peli (irònic) he menjat els raïms a les dotze de la nit.
Però com sóc tan supersticiosa (no hi ha altra com jo jajaja) he menjat el més ràpid que puc (broma aquesta es una mentira de la mida de L'Everest, he menjat una en tan sols 12 segons).
Bé, aquestes han estat les meves vacances....I ara he tornat al treball(es a dir...a l'institut) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada