dijous, 10 de gener del 2013

Les vacances de la Leslie

-->

En les meves vacances de Nadal vaig anar a Montserrat, vaig a sortir amb els meus amics per la Gran Via i també per la Rambla Catalunya de Barcelona. Cada dia em despertava a les 11 del matí i anava a dormir casi sempre a les dues de la matinada. El Nadal el vaig passar amb la meva família, vam sopar a la meva casa , a la nit després de Nadal vaig anar a un bar peruano. Per any nou vam menjar el raïm a la meva casa i després vam sortir a la casa d'uns tiets. Després a las dues vam anar a una festa d'un amic i vaig a tornar a la meva casa a les 7 de la matí. 
L' últim dia de vacances el vaig passar amb una amiga a la meva casa. Vaig a passar molt bé aquestes vacances encara que una mica avorrida, no volia tornar a l'institut però espero amb moltes ganes las vacances d'estiu.

Leslie V. Rurush

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada