dijous, 22 de març del 2012

Sortida al Poble Espanyol de Barcelona

Us explicaré el que vam fer durant el dia de sortida al poble Espanyol. Sortim de l'estació de tren de Pallejà, arribem a la plaça Espanya, agafem un autobús per arribar al museu. En veritat no era un museu, era un ciutat antiga d’Espanya. En arribar, el coordinador de l’activitat que vam fer, ens va dir que havíem de fer grups de tres i ens va donar una bossa plena de coses de l'antiguitat. Havíem de buscar pistes i treure fotos a les coses que trobàvem, era un joc de nens però ens ho vam passar bé. A l’estona que vam tenir lliure entre els tres ens vam comprar “chupachups” estaven molt bons. Després vam dinar, un petit descans i vam seguir buscant les coses que ens demanava el llibre de pistes. Nosaltres vam acabar els segons. Quan va arribar l'hora de marxar, vam baixar caminant fins el centre comercial “las Arenas”, que esta construit dins d’una antiga plaça de toros. Allà vam pujar al terrat per veure les vistes de la ciutat de Barcelona. També vam comprar per menjar i vam fer el xafarder per les botigues de videojocs. La sortida ens ha agradat molt i hem aprés moltes coses, tots ho vam passar molt bé.
Jobany Flores - 4rt C

Joc de pistes
 Quan vam arribar al poble espanyol ens van donar un sarró per fer un joc de pistes, a dintre hi havia un mapa i una sèrie d'objectes artesanats, com un vidre, una peça de ceràmica, una closca de cargol, un telescopi i una guia de pistes. Per fer el joc teníem que formar grups de tres. -La primera pista estava al carrer Alcalde de Móscoles. Una paret de cadenes i al girar el cap a l’esquerra estava lo que demanava, una església feta de peces de ceràmica. -La segona pista demanava buscar una peça de vidre en un taller de vidre bufat. -La tercera pista demanava buscar una font i el surtidor tenia forma de peix i a l’esquerra hi havia una pared amb dues imatges, un home i una dona amb forma d’ocell. -La quarta pista demanava buscar una església al monestir Romànic de Sant Miquel. -Després teníem que baixar per les escales i trobar una escultura feta de ferro amb forma de vaixell. - Per la cinquena, la primera pista va ser, trobar una gàrgola i mes al davant un arc. -A la sisena pista, teníem de trobar un altre arc, després de trobar l'arc teníem de travessar-lo i passar per unes escales i les seves baranes, totes tenien unes escultures fetes de filferro amb figures d'homes i dones, la que demanava la guia és una escultura d'un home tallant fusta. -En pujar les escales teníem que trobar tres peces de ceràmica per a la pista al carrer Alcalde de Móscoles, i vam tornar on vam començar, La Plaça Major. -La setena pista estava prop de l'entrada del Poble espanyol. Era una una porta i a dalt de la porta hi havia un escut fet de pedra amb un casc.